Monday, November 22, 2010

Happy Birthday my Lovely SIS!

(baca sambil nyanyi yea)hihi

HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
HAPPY BIRTHDAY TO MY SIS.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
MMUAAHH!


" happy birthday sis.
may Allah alwiz bless you.
yaty doakan yang terbaik untuk sis.
semoga sis di panjangkan umur. di murahkan rezeki.
di pertemukan jodoh yang terbaik untuk sis.
di permudahkan segala urusan.
di permudahkan untuk mendapat pekerjaan yang baik.
dan yaty sayang sis! "

saya hanya ada sorang aje kakak. dialah tempat saya meluahkan. dialah tempat saya mengadu selain my parents. dialah tempat saya meminjam duit.hihi. 
dialah MUSUH TEGAR dalam rumah saya.hihi.
sis jom pekena pizza sok. yummy!
kita celebrate birthday samesame adik2 yang lain :)

Allah selamatkan kamu.
Allah selamatkan kamu.
Allah selamatkan kakak saya. 
Allah selamatkan kakak saya.
Allah selamatkan kamu.

*clapclapclap*


mmuuahh3! 

2 comments:

CIK TOM said...

tenkiu dear..pizza??hehe..

Miss Yaty said...

haha..aah..kita tunda sok plak pizza kita tu ek..