Saturday, September 26, 2009

Tarikh Konvokesyen UiTM Kali ke-71 (19 Oktober 2009)

Assalamualaikum dan salam sayang.

Korang nak tahu tak konvo diploma aku bulan depan. Tarikh Konvokesyen UiTM Kali ke-71 pada 19 October 2009. Yes that date is my birthday!!! Tinggal 24 hari lagi. Siyez tak sangka macam mana Uitm boleh bagi date birthday aku. Hihi. Ofkos la aku hepy sebab dapat jumpa kawan-kawan dan my love nati. 

Dah 3 tahun celebrate besday aku dengan dorang kalau tak de dorang macam something missing je. Aku tak harap surprise party macam korang selalu buat tu aku pun tak harap hadiah cuma aku harap masa birthday aku korang ada di sisi aku. Gile ah ayat aku. Hahaha. Bila aku sweet bebenor gini ni. Kikiki!

Hope sumenye ok dan berjalan lancar masa konvo nati. InsyaAllah. Tak sabar jumpa korang taw! Awak jugak my sayangness!!!! :)

No comments: