Saturday, July 24, 2010

Jom Join Giveaway Rusia & Mesir | Giveaway

hye my readers,

post ni psl contest yg di wat oleh bloggers keyri n atiqah. Giveaway ni sgt simple but sweet..ngeh3~

saya suka banner dorg ni..comey sgt!~

dorg ni student dr mesir. dan bakal pulang ke malaysia hujung bulan julai ni. saya tumpang hepy la dorg anak malaysia yg berjaya further study kt tmpt jauh tu. :D
nati ajak la kitorg berayer umah korg lak yea.
(^_~)




Antara syarat-syarat yang dikehendaki untuk menyertai Give Away ini adalah:
1.  Jadi follower blog ni (bukti penyertaan)
2.  Buat simple entry berkenaan giveaway kami ni yang bertajuk : JOM JOIN GIVE AWAY RUSIA & MESIR
3.  Upload banner kat entry & sidebar & link kan kat entry nih
4. Hebah-hebahkan Give Away ini kepada rakan-rakan anda.
5. Tinggalkan link entry anda di bahagian komen entry ni untuk memudahkan pemberian hadiah giveaway dari kami nanti. Komen anda mestilah berbunyi "Hye! Saya telah menyertai Jom Join Give Away Rusia & Mesir. Saya sertakan link entry ini (link entry anda) sebagai bukti penyertaan. Jika saya bertuah saya nak hadiah dari (RUSIA @ MESIR ) sebagai hadiah.TQ! (^^,)
 6. Senang sahaja kan? (^^,)v


Kalo korg nk join korg juz folo rules ni jep. 
owh ye tarikh tutup contest ni 31 julai 2010 (12.00 pm) sila alert tarikh ni taw! :D

credit to them: keyri dan atiqah.


No comments: