Sunday, November 21, 2010

JOM JOIN HATIKUHATIGETAH GIVEAWAY!


GIVEAWAY dari blog cikliyana. blog dia sangat menarik hati. header dia lah paling cun sekali. korang pegi lah jenguk kalau tak percaya. sila klik blog hatikuhatigetah

syarat GA nih kena jadi follower dia dulu yea. tu penting.
lepas tu cikliyana suh buatkan satu slogan. 
wargh. memang tak kreatif sangat bab2 cam nih. tapi saya cuba jelah yea.

SLOGAN:
hati ku hati manusia yang bisa menangis dan tersenyum ceria!

memang biasa jekan slogan saya. tapi itulah yang terlintas di fikiran bila nak join GA nih. saya punya hati yang lembut kerana saya perempuan. jadi saya bisa menangis apabila sedih dan bisa  tersenyum apabila gembira :)
thats reality right?


meh lah pakat join GA nih. tak rugi apa pun lah. jom3
(^.~) 

GA nih sampai 30 NOVEMBER 2010 je taw. tak lama dah tu.

saya nak tag:

dan sapa2 yang nak join :)

2 comments:

Cik Liyana said...

terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

Miss Yaty said...

thanks cikliyana ;)