Saturday, April 16, 2011

Lirik & Video Klip Di Saat Aku Mencintaimu | Dadali Band

Lirik : Di saat Aku Mencintaimu
Penyanyi : Dadali Band

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta




P/s: Lagu ni takde kena mengena dengan hidup Miss Yaty. Cuma nak korang dengar lagu ni jugak sebab lagu ni sangat best dan amat menyentuh hati.


This song is really a great song!!

14 comments:

zaradgreat said...

haah. lagu nih best! suka gila lagu nih

Cahaya Kehidupan said...

dah lama dah cahaya suka lagu ni...hehe

syazwan safwan said...

sedap jgak lagu ni..

Aida Lela said...

tengok dadali - dsam, teringat dulu budak praktikal kat tempat keje, suke sangat lagu ni. siap promo lagi suruh sis dengar lagu ni. yati leh geng ngan dorang. hehehhe

mar said...

best kan lagu ni?
hihi..

nelly said...

bab perempuan tu pernah bagi kat ex ..
agak kejam bunyinya ,~

Farhan Zulhusmi said...

lama tak jalan2 kat sini .... hehehe....lagu tu start farhan suka masa tgah blogwalking terjumpa lagu tu...hehehe

Miss Yaty said...

@zaradgreat : aah..betol tu zara..lagu ni memang sgt best ;)

Miss Yaty said...

@Cahaya Kehidupan : yeke..yaty plak baru tahu dan minat lagu ni..hihi..best kan lgu ni cahaya..:)

Miss Yaty said...

@syazwan safwan : sedap kan...mendalam jugak maksud liriknya.. ;)

Miss Yaty said...

@Aida Lela : yeke kak..hihi..leh la geng ngn dorang..tapi kak lagu ni memang best pun.. ;)

Miss Yaty said...

@mar : betul2..best sgt. ;)

Miss Yaty said...

@nelly : aah..tak perasan plak..lpas nelly gtaw bru prasan..huhu~

Miss Yaty said...

@Farhan Zulhusmi : yeke..lagu ni memang best kan..kalau festime dgr mmg trus jd trtarik nk dgr lg..