Friday, February 11, 2011

Gambar Anak Saudara Yang Comel dan Manja

Salam sayang semua. Sihat-sihat tak? Kalau tak sihat makan lah ubat ye. Sekarang ni kalau kat Terengganu musim panas je. Mudah nak terkena batuk. Kalau tak sihat pegilah klinik dan makan ubat ye.

Miss Yaty nak kongsi dengan korang gambar-gambar anak saudara Miss Yaty yang semestinyalah comel-comel belaka. 

:)

Gambar-gambar ni Miss Yaty ambil masa kenduri sepupu Miss Yaty hari tu. Gembira betul dorang ni sebab orang ambil gambar kan.

Macam-macam gaya posing siap gaduh-gaduh lagi. Adeh. =,="

Jom tengok gambar-gambar ni lepas tu pujilah banyak-banyak ye. Sebab dorang memang comel.

^__^












  

Err sape pulak lah minah baju colurful tu??






P/s: Miss Yaty ada 4 orang anak saudara. Semuanya lelaki. 2 dari 4 orang ni kembar tak seiras.


P/s: Miss Yaty teringin nak dapat anak saudara perempuan. 

54 comments:

Raji berkata said...

lepas ni 4 orang anak sndiri pula ye?
hahaha

echah mashuri said...

heee.ecah ade spsag ank sdra.laki sorang pompuan sorang.skrg rase nak anak sendiri/ahahahaah;p

niesz said...

semue nye laki ..hero2 malaya nie..ehe..

JIJI YU said...

mueheh dah ramai dah anak sedare cik yaty ek..

Miecyber said...

Cool....

Kedai online penjara Rusia

ferry said...

comel-comel sumanya... :) sape budak besar kat belakang tu?

tgk footynote tu ingatkan yaty teringin nak dapat anak pompuan, rupanya anak sedara

Matika said...

hehe...time si kecil tu pegang cawan nak mnum air yg tu mmng cute..he3

bobiedanbad said...

akak pun nk sangat anak...tp x ada rezeki lg

bunga said...

comel..hencem..bunga suka botak..hehehe..

wa khairul onggon said...

Mmg kiut.. ini geng botak chin hehehe... Ramai ler model gambo Miss Yaty nanti :)

JuanYuan said...

hurm..boleh jadi mak dah ni..haha

sahromnasrudin said...

mmg cumil sungguh...mesti meriah dengan gelak tawanya kan

arieDRifke said...

aish..takkan gmbar anak2 buah je.. miss yati plak bila nak kasi sepupu kat diorng..hehehhe

rizwan's sweetheart said...

comeinyer dorang... erkkk... fda takut makan ubat

d_LA said...

huhu..tomey2..rindu lak kat anak sedara yg sederet..ade 20 org taw yaty anak buah dla..penat nak lyn bile sume balik..hehe

mohammad said...

nampak macam nakal-nakal je..

Solihin Zubir said...

haha.. botak je suma.. cam upin ipin.. comell..

Mat Ganu said...

semua botak2...hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

budak2 ni memang comel walau pun mcm2 fesyen kerekter mereka kan...

DeCrewz said...

Ramainya anak saudara.. Pinjam sorang..he3

CikSembang said...

salam kenal miss yati..
dulu sy pun ramai anak sedara lelaki termasuk anak sendiri..dlm family kami setiap keluarga hanya ada sorang anak perempuan..huhu

Amy said...

syioknye ade anak sedara...amy teringin jugak...:)

si para para said...

saat seusia mereka..rasa semuanya penuh ceria..indah....
hmaparan dunia ini ibarat taman permainan untuk mereka,,,

sissyira said...

salam

yang, bila nak dapat anak sendiri lak yang =)

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
saya baru je ade seorang anak saudara..
nak jadi ayah saudara yang penyayang ;)

Ketahui Cara Menukar Background Blog

Puanbee said...

lor ramai lelaki..keluarga akk semua gurl..huaa....dapat ank pun gurl....apa nk buat teringin lelaki pulak nih..

Matika said...

rindunya kt akak....
lamanya mnyepi..

nulhazwany abdul malik said...

nampak macam semua kembar je. hehe
comel2

Nini D.. said...

JOM JOIN!!

http://sparklemaneh.blogspot.com/2011/02/teka-biskut-dalam-balang-daa.html

LehaMY said...

comel anak2 buah2 . hehehe :D

Miss Yaty said...

@raji: insyaAllah..suatu hari nanti :)

Miss Yaty said...

@echah mashuri: miss yaty doakan echah pulak dpt anak nanti ye..amiiin >__<

Miss Yaty said...

@niesz: insyaAllah suatu hari nanti..hiih ;)

Miss Yaty said...

@jiji yu: 4 orang memang ramai..hihi..kalau dorang datang rumah miss yaty..memang kecoh lah rumah..hihi :)

Miss Yaty said...

@ferry: tu ciktom..hihi :)

Miss Yaty said...

@mamat: aah setuju2..hihi..memamgn cumil kan mase tu...hihi ~

Miss Yaty said...

@bobiedanbad: insyaAllah kak suatu hari nanti..banyak kan berdoa ye :)

Miss Yaty said...

@bunga: hihi...kalau budak-budak botak memang somel..hihi

Miss Yaty said...

@wa khairul onggon: hihi..memang ramai..nak jadi salah seorang model miss yaty ke??hihi~

Miss Yaty said...

@juan yuan: suatu hari nanti..amiin.. ;)

Miss Yaty said...

@ sahromnasrudin: yupp..memang sentiasa riuh...hihi ;)

Miss Yaty said...

@arieDRifke: hihi...memang tersirat betul ayat aried ni..hii..

insyaAllah suatu hari nanti...hihi ;)

Miss Yaty said...

@rizwan's sweetheart: eh mane leh takut2..hihi..cm ne nak sihat kalau tak makan ubat kan?hihi ;)

Miss Yaty said...

@d_la: waaaa...ramainya anak2 sedare dla....memang kmpm kecoh lah kalau skaligus serbu dla..hihi~

Miss Yaty said...

@mohamad: nakal plus manja..hihi~

Miss Yaty said...

@mohamad: nakal plus manja..hihi~

Miss Yaty said...

@solihin zubir: memang dah seakan-akan upin ipin dah dorang ni..hihi...

Miss Yaty said...

@mat ganu: semua botak sebab ayah dia pun botak..hihi~

Miss Yaty said...

@ladyzul: betul2...setuju sgt2 :)

Miss Yaty said...

@decrewz: ish..nak pijam komik takpe pijam anak sedare tak boleh..hahaha ;p

Miss Yaty said...

@cik sembang: wah baka keluarga akak semua nye lelaki ye...yang perempuan tunggal mesti manje sgt2..hihi ;)

Miss Yaty said...

@amy: amy anak sulong yea? amy kena tunggu anak sendiri lah cm tu..hihi...

Miss Yaty said...

@si para-para: puitisnye kata2 awak..setuju dgn pendapat awak tu..zaman budak2 memang semuanya indah.. ;)

Miss Yaty said...

@sissyira: esok..hihi;P
insyaAllah suatu hari nanti ;)