Friday, November 26, 2010

Award Interesting Blog


eh ingatkan yang ini award. haha. saya tertipu. 


tak malukan sebab pegi godek blog cik eiyda ambil award ni.hihi.

thank ye incik iqbalhakimi. wah interestingkah blog saya ni atau pun iqbal just tag saja? haha.
apa pun thanks ye. rasa tersangat di hargai ni.aceceh :)

owh ada teka teki kena jawab pulak ni. okay-okay. jom main teka-teka jom. 
 

1.Kenapa letak nama blog Sophisticated Girl?
Sebab saya seorang sophisticated girl. heheh. sebenarnya dah kali ketiga tukar nama blog. dulu diary yaty sekarang guna sophisticated girl balik.

2.Dari mana dapat idea url http://sophisticatedgirllife.blogspot.com/ ??
Dapat idea ni lepas teringat dekat cikgu Bahasa Melayu zaman sekolah menengah dulu. dia suruh letak ayat sophisticated ni dalam karangan sejak itu memang suka guna ayat ni. tapi panjangkan url saya. nak tukar tapi macam menyusahkan blogger yang dah follow pulak.

3.Kaedah penulisan blog ini?
Menggunakan Bahasa Melayu. masa awal jadi blogger saya suka guna bahasa sms. sekarang perlahan-lahan kurangkan short form. hihi :)

4.Apakah perasaan anda bila tengok belog orang cantik dan menarik sedangkan belog anda tidak ?
Rasa rendah diri sangat-sangat. tapi takpe saya akan cuba pertambahkan mana yang kurang. :) 

5.Bila blog nie wujud?
5 May 2009. tak rajin update masa ni sebab tak ada idea dan tak tahu sangat apa itu blog.

6.siapa org pertama tahu dan jadi follower pertama anda?
aku tetap aku. sapa tu? saya pun tak pasti rasanya kawan masa diploma saya dulu.

 

saya nak share teka teki ni kat
1.Juanyuan
2.Matika@Mamat
3.Kalamhati

tahniah ye korang :) 
 

6 comments:

Kak Amy said...

salam..

wa dapat awards tahniah,

Kalamhati said...

vhaa vhaa akak ditag yer..hehe thanks dear!kena jawab teka teki ni gak ek?..=p

Muhammad said...

hehehe...thanz seribu terima kasih untuk awak...sbb sudi tag nama saya..

Miss Yaty said...

kak amy: thank.hihi :)

Miss Yaty said...

akak kalamhati: aah..hihi...senang je teka teki tu..leh gak kenal2 blog akak lebih dekat :)

Miss Yaty said...

mamat: ur welcome:)
mmg blog mamat menarik pun :)