Friday, November 19, 2010

Lukisan Wang Padinno ( Kategori Pemandangan)

Saya join contest lagi. Aduih. Pesal lah saya rajin nak join contest nih?! Ish3. Ape lagi kalau tak di sebabkan my sis yang ajak. Aduih~

My sis memang suka sangat join contest kot.haha.

apa salahnya saya mencuba gak kan.hihi. lagipun hadiah contest ni wang! [mata dah berubah jadi symbol wang.] haha.

Kali ni saya nak join contest bro padin. Ngeh3. (saje letak bro sebab nak bodek.) Haha. Kena kasi menang gak taw. Kalo tak saya bakar padinno. Heheh. Gerun tak?!

Tajuk contest lukisan wang padino. Terkejut tak saya join contest melukis.wargh. saya pun terkejut gak. Saya pandai melukis ke??! Cubalah komen lepas tengok lukisan kat bawah ni. Heheh.


ini lukisan asal.

 
posisi pertama


 posisi kedua


Jangan gelak yea. Kalau nak gelak mesti kena guling2 yea. Hiihi.

Tarikh last contest ni malam ni. Tepat jam 12 malam. Hihi. Saya melukis dengan my sis dalam masa tak kurang sejam je. Haha. Hebat tak3?

Mestilah hebat kan tengok lukisan tu lah. Memang sesuailah sebab dapat siapkan tak kurang sejam kan. Kui3. Hebat kan3??

Apa pun saya dah cuba sedaya upaya dan penuh gigih. Hihi.

Bro padin saya mahu menang! Hihi ;p
Owh yea kalau ada yang tak kenal padin leh la pegi menjenguk blog beliau. Macam2 ada dalam blog dia tu. Lagi2 pada sapa2 yang minat melukis J jom klik sini [link]


p/s : ingat kalau nak gelak kena gelak guling-guling.


2 comments:

Padin said...

hehehe ok yaty, tahniah kerana anda berani mencuba, ekekee tahniah..

Miss Yaty said...

thanx padin. ye saya sangat berani.hihi ;p