Wednesday, December 8, 2010

Edit Foto Contest


Contest Cik Qaseh Dalia Adelia. Macam menarik je kan. Memang dah lama dah fikir nak join tapi selalunya terlupa. Tapi dah Ciao Annin-sama dah tag nama saya jadi saya makinlah nak join. hihi


Okaylah, bukan ada orang nak baca pun entry ni kalau saya potpet banyakkan. hihi.
Jom tengok pic sebelum dan selepas saya edit. Harap-harap Qaseh dalia dan kawan-kawan suka ye:)


Saya edit pic ni guna Picasa dan Adobe Photoshop CS2 pada akhir tahun lepas. Saje nak kasi tahu je :) 


Kalau nak join meh klik SINI



Ini pic sebelum :


Ini pic selepas :


Okay tak?

Ni pic kenangan manis saya dan BestFriends saya yang sangat saya sayangi dan rindui. Dah genap 2 tahun berpisah dengan mereka. isk~

Nak tag 




P/s: Semoga pic ni terpilih :)

6 comments:

JuanYuan said...

hahah...

adoila..tak pandai eden bab2 edit mengedit ni..hak3..

tp nnt Juan cuba k :))

Miss Yaty said...

@juan: cubalah dulu. tah2 terer gile ni ;p

Qaseh dalia adelia said...

salam singgah dear..thanx juin n gud luck ye...

Tok Esah said...

gud luck yer..

Terima kasih dari tok esah

Miss Yaty said...

@Qaseh dalia: welcome dear..hope yaty de can nak menang ye :)

Miss Yaty said...

@tok esah: thanks tok...hihi :)