Entry Terhangat Di Pasaran!!!

Thursday, August 16, 2012

Tarikh-Tarikh Penting Dalam Kalendar Islam Tahun 2013 / 1434 H

Assalamualaikum.

Salam Ramadhan. Mesti ramai dah melepak kat kampung masing-masing sekarang kan. Jelez oh. Sob sob. Nak balik jugak. Sok Miss Yaty dah cuti yeay! Tu pun kecoh kan. Hahah.Tak sabar nak kumpul reramai kat umah. Oh Miss Yaty baru je update entry tajuknya Tarikh-tarikh Penting Dalam Kalendar Islam Tahun 2012/ 1433 Hijrah kan. Konon malas nak letak yang tahun depan. Tapi di sebabkan Ika dah mitak kalendar baru jadi Miss Yaty letak lah kalendar untuk tahun 2013. Bila pikir balik memang lagi bagus letak untuk tahun depan sebab mudah sikit nak budget cuti tahun depan kan kan kan. Hihi. 


Sumber : Link

P/s: Mood sekarang mood raya. Cepatlah kul 5 pm!