Wednesday, May 20, 2009

One Step To Go

Assalamualaikum anak-anak murid sekalian.

Hari ni cikgu yaty nak mengajar mengenai kereta. Ok malas nak mengarut panjang. Perkembangan terbaru aku. Aku dapat amik lesen kereta weh! Memang aku teramat excited oh! Sebab dah lama dah aku nak amik lesen kereta tapi ayah aku tak approve. Huwaa. 

Sebab dia nampak aku ni overconfident sangat kot so dia takut aku larikan kereta dia. Eh yeke. Entah lah tak leh nak selami diri ayah aku tu. Yang pasti setelah 3 tahun menanti akhirnya penantian aku berakhir. Hahaha. Cam hampeh je aku ni kan. Nampak benonye nak memandu and then dapat jalan merata. Dah tahu dah perangai ko tu. Hahaha~

Korang nak tahu salah satu reason ayah aku approve aku amik lesen ni pun sebab tempat belajar kereta tu depan rumah aku. Dia nampak aku belajar kereta bukannya melencong pegi lain. Aish kuat jalan sangat anak dara dia sorang ni. Tapi aku memang amat berterima kasih la dekat Ganda Semangat dekat rumah aku nih sebab buka cawangan depan rumah aku. Terima kasih ye bos Ganda. Kalau tak tahulah bilalah hajat aku nak bawak kereta kesampaian. Huhuhu~

Hari Sabtu ni aku ada QTI. Nak tahu QTI tu stand for apa?  Korang tanya la kat cikgu yang ajar korang bawak kereta. Nanti ada benda jugak korang boleh borak dengan cikgu mase korang belajar bawak kereta tu kan. Hahaha. Pas tu gitahu kat aku apa tu QTI eh. Hahaha. Aku just tahu QTI tu lulus sebelum kita dapat test dengan JPJ. Yang ni kiranya korang kena testing dengan cikgu korang dululah baru testing dengan bos besar. 

Dah berbulan tak jumpa kawan dan my sweetheart. Gilo rasa rindu kat dorang. Huwaa~

1 comment:

tiqah said...

da abes blajar nant dpt la lsen
huhu
sbr ek??