Wednesday, May 13, 2009

Hobi Ku Di Waktu Lapang


Assalamualaikum. Cantik tak gambar di atas. Sila angguk ini adalah paksaan. Hahaha!
Ni lah benda aku buat time aku cuti ni. Bosan weh. Bila nak masuk belajar ni. Belajar masak ko tak maw pulak eh yaty! Hahaha

Windunya kat kawan-kawan aku.
The very sad things it i really miss cyg.
Miss him so much. Isk. 
Dolu-dolu boleh je salu jumpa tapi sikalang udah ga dapat jumpa sama dia. Arghh jadi mereng sekejap. Sejak bila aku pandai cakap indon ni. Penangan drama indon betul aku nih. Tak yah amik kelas indon da. Haha.

Sepangjang cuti ni aku memang banyak tidur kiranya macam bayar hutang lah. Tapi cam bese lah banyak tidur means banyak lah kena bebel di mak aku. Dah memang patut pun kena bebel kan dah asyik membuta je kejenya. Alasan aku bagi penat lah mak nanti la. Masa exam selalu tidur lambat. Haha

Tapi hari ni aku rajin taw. Sebab tu aku nak taip entry hari ni. Konon konon nak tunjuk aku anak yang solehah.Satu rumah aku bersihkan dan kemaskan. Kasi berpeluh sikit. Biar buang lemak sikit. Sebab cam dah banyak je menternak lemak sekarang ni. Hahahaha~

Hari ni anak-anak buah aku datang umah. Kecoh gak la sebab anak-anak buah aku sumenya hero-hero malaya. Dan satu lagi aku ada anak buah twin taw. Bes wo. Eh best ke ? Ntah le. Kikiki.

Dorang makin comey. Geram je aku tengok dorang sume nih. Kecik kecik comey je. Harap beso nanti hencem la macam Brad Pit  Aaron Aziz ke ok gak. Kalau nak kawaii sikit macam pelakon korea. Haa bangga la jugak aku as their aunty. Kih kih kih!

Nama anak buah aku yang pertama Muhammad Asyraf. Manja gilo dak ni. Muka dah la jambu dengan bulu mata panjang 1cm. Kikiki.Yang twin plak adik pada si Asyraf ni, nama twin Muhammad Arsyad & Muhammad Azim. Jangan tanya nape nama twin jauh sangat beza sebab aku pun konpius dengan nama dorang ni. Dah mak ayah dorang nak bagi gitu terima jela. Hihi.

Yang sorang lagi nama Muhammad Zulhafizzi. Ni anak pada abang kedua aku. Comey dak ni. Mase mula-mula dia di lahirkan dulu sebijik cam anak jepun! Aku tak tipu oh. Kang aku cari gambar masa dia hari pertama. Nak suh korang pecaye. Huhu~

Aku ada edit gambar baru kang aku rajin aku upload ye. Korang jangan lupa komen gambar tu ye. Penat aku edit. Hihi ( Kantoi nak dapat kritikan pujian)

3 comments:

matahati said...

upload r dlu br suh komen...
:p

Nur Fadhilah said...

edit gamba byk2 tau...
especially yg ada gamba aku tau...
hehe

Lola miss memories said...

bek2...
i try my besh...
huhuu