Saturday, May 15, 2010

Bloggers Make Me Fun!!!

Assalamualaikum dan salam sayang. 

Korang nak tahu tak aku sekarang semakin excited nak berblog. Kiranya macam nak makin siyez la dengan blog ni. Tak nak dah main main cakk je dengan blog kiut aku ni. Aku semakin excited nak kenal ramai blogger dan baca story blog-blog dorang. 


Kiranya macam aku dah nampaklah aku punya target untuk berblog kali ni. Dulu mase memula buat entry kat entry My First Entry, just untuk suka suki je tapi kali ni lebih pada suka suki nak hepy hepo hepeeey! Gilo mu ni Yaty!@


Saya sangat excited dan sangat enjoy baca entry dorang. Best dan banyak yang menarik. Dorang pulak peramah peramah dan mesra alam gitu. Macam rugi jugaklah sebab tak follow blog dorang dari awal sebab dah terlepas macam macam citer dah. Hahaha Macam manalah aku nak tahu aku pun jarang menghupdate entry kan. Pape pun sekarang aku akan sentiasa follow up citer dorang. Selagi aku ada banyak masa ni boleh lah godek godek blog dorang. Kang dah takde masa memang tak dapat le nak tahu perkembangan. 

Blog blog yang aku follow bukan sekadar blog biasa. Dorang ada share pelbagai info. Sangat bagus untuk aku tambah ilmu pengetahuan yang tersangat sikit nih.  Citer dorang yang hepy buat aku hepy citer yang sedih boleh buat aku sedih jugak kiranya boleh ubah mood jugaklah dengan baca citer dorang ni.


Untuk pngetahuan korang aku memang tak rajin nak baca citer panjang-panjang ni tapi ada sesetengah blogger yang aku singgah berjaya buat aku baca dari awal citer sehingga noktah terakhir. Siyez perubahan terbaru pada aku. Tabik pada mereka sebab berjaya buat mata aku separa juling baca entry dorang. Kikikiki.





Ok next time cari masa update lagi. Lebih prefer membaca dan memblogwalking sekarang ni.


Bai!


3 comments:

Aanis Alexis said...

audit sbjk yg best !!!!!

Solahuddeen said...

yeah, audit mmg best. sbb leh audit orang. walaupun sy ta tau ape itu audit. ahhahaha

*saje nyebok. :]

Miss Yaty said...

k.aanis: yupp...sgt bes!!! windu pn anis...hihi~~

din: hihihi...kalo audit org pon ley gak..haha...kire sme je tu~~

*nyibok la lg din;p