Friday, October 1, 2010

Saya Rindu Dia

saya sedih. 

saya teringatkan si dia. 

si dia dah lama tinggalkan saya. 

dulu saya dan dia sentiasa bersama. 

di mana ada dia di situ pasti ada saya. 

kini dia tiada lagi di sisi. 

dia kini bukan pilihan di hati. 

dia kini membawa duka yang lara jauh di sanubari. 

dia kini tersimpan kemas di situ. 

tapi dia tetap menjadi kesayanganku walaupun temanku kini sudah berganti.

dia lah sepasang kasut crocodile bersaiz 8.






~hihi~

10 comments:

Tomato Gurl's Life said...

wah dapat kasut/heels baru pulak ker???

rean said...

pompuan slalu camni..kasut banyak..masih beli yang baru..x setia...

if laki..sampai lusuh,dan koyak pun masih pakai...setia..walau apa jua jadi

renung2kan...hehe

Miss Yaty said...

sis: bukan la...tu kasut lame da...kasut yg ti pakai masa konvo thn lpas..da rosak da...huhu...sedey..syg giller kasut tu...

Miss Yaty said...

rean...ek eley..pompuan len la..kasut pompuan lembut dan sensitip..kasut org laki kasar..mmg la tahan lama..laki mmg suka pakai kasut smpai lusuh sb dorg bdgt macho la tu pakai cm tu...hak3...tapi pmpn plak kalo pakai kasut same je rasa tak puas...huhu~

ko ni bermadah mcm de mksud tersirat je..huhu~*wat2 tak paham*

Zaer!! said...

Wahhh! grand la pulak sepatu ni.maklumlah kan,pompuan ni kalau kasut mesti num satu..adehh! xkisah la kalau ilang ke pe..;-)

Miss Yaty said...

zaer: hik3...yupp...kasut mmg no 1st la..giller addict ngn kasut..hihi

-telordibasuh- said...

saiz 8?..
hm besar gak ye kaki yaty hehee...

Miss Yaty said...

telor: haha..aah..saiz raksasa...hihi..tuan pkai beso jgk sb tu kaki beso..hik3~

Matika Love said...

wahhh akak pun ada bakat laaa...he3

Miss Yaty said...

@mamat: dik, bakat pe yang akak de?huhu