Sunday, November 28, 2010

Award Best Follower dari Mamat

a



Cantik dan comeykan award ni. 90 orang yang terpilih je dapat award ni. Hihi. Award ni special dari mamat blogger dari blog luahan hatiku. Dia dengan murah hati hadiahkan award ni pada 90 orang blogger yang dah follow dia. Thank sangat-sangat ye mamat. Suka sangat ni. Hihi.


Mamat bagi soalan cepu emas sekali dengan award ni. Apa pandangan saya pada blog dia. Nak berterus terang atau tipu eh? Hihi. Okay okay. Siyez saya cakap masa mula-mula masuk blog ni macam terkejut. Eh blog apa ni. Blog jiwang ke? Tapi kat detail pasal owner blog nak jadi chef. Jadi macam tertarik sangat kat blog ni. Tetiba. Heheh. Sebab muda-muda lagi dah ada impian tinggi bagus-bagus. Eh gaya macam saya ni dah tua sangat pulak. Saya muda belia lagilah. Hihi. Lagi pulak tangkap touching bila baca entry pasal emak dan ayah.



Okay. Cukup tak penerangan saya mamat? Kalau korang nak tahu dan kenal-kenal dengan mamat bolehlah usha-usha blog mamat ye. [link]






P/s: Pada semua kawan-kawan bloggers silakanlah EXCHANGE BANNER dan EXCHANGE LINK dengan saya ye. Kalau nak EXCHANGE LINK sila klik SINI. Jasa korang akan saya sayang :)

5 comments:

Muhammad said...

jom tukar banner..

Miss Yaty said...

jomjom.. :)

Muhammad said...

miss minta tlong jasa baik miss boleh x??

Miss Yaty said...

nape mamat?

Muhammad said...

tlong buang banner yg ada skrg ni..sbb banner to code html dia slah...bila org klik bukanya trus ke blog saya miss..tpi ke crate banner..saya dh ubah kan blik dh kod html banner saya..sya hargai klau2 miss rjin untuk buat lgi skali..

minta maaf laa atas kesilapan banner tu..bru jew sedar...