Tuesday, December 21, 2010

Happy Birthday Sayangku Atiqah

Happy Birthday My Beloved Friend.
.:NurAtiqah Mat Marzuki:.



Dialah kawan saya dunia dan akhirat. Kalau korang pernah baca entry INI mesti korang tahu betapa bertuahnya saya kerana ada kawan baik seperti dia. Saya Bersyukur kerana di kurniakan sahabat bernama atiqah yang sangat baik dan menyayangi semua kawan-kawan dia.

Dia seorang yang sangat manja walaupun sebenarnya di sebalik manja tu ada ketegasannya. Di saat saya lemah dia ada bangkitkan semangat saya. Di kala saya berduka dia hadir menemani saya. Dialah sahabat suka dan duka saya. Dia sentiasa memahami diri saya sampaikan saya terdetik jahatnya aku menambahkan beban yang dia ada.  

Dia bukanlah jenis yang lokek harta benda dan ilmu. Dia sentiasa memberi selagi dia termampu. Kejayaan saya dalam pelajaran sebenarnya lebih pada pertolongan dan dorongan daripadanya. Betapa terharunya saya kerana dia tidak pernah mengeluh walau sesaat di kala saya meluahkan segalanya.


Gambar lastest kami ambil berdua.


Dia seorang pendengar yang setia. Dia bakal pensyarah yang Berjaya membantu semua pelajarnya. Dia sahabat yang tak pernah buat gusi aku kering. Ada aje celotehnya membuat aku terbahak-bahak. Otaknya gila-gila tapi genius. Nakal tapi manja. Peramah dan ceria.
Sempena tanggal 21 December 2010, aku ucapkan “SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT TERBAIKKU”.

Semoga kau di panjangkan usia, di murahkan rezeki, di permudahkan segala urusan, di percepatkan jodoh bersama Hady Hazlan ke Jinjang pelamin seterusnya cinta kau dan ady berkekalan ke akhir hayat. Amiin. :)
Matahati Atiqah :)



P/s: Dia kawan astro saya. :)

P/s: Jom kenal belog AtiqahMatahatiku kat SINI. :)

14 comments:

-telordibasuh- said...

hapy besday tu her hehee
telor bulan 1 ni pon practical gak yati hehe...

mar said...

eh yati..lelaki tu cm kenal jer..
hahaha budak satu kampus mar..
xsangka kecik jer dunia ni ork? ;)

CekLa said...

happy birtday to ur kawan 'astro' tu!

Adem and Cats said...

happy birthday !!!

Adem n cats meowww

Cik Tom said...

happy besday tqah...

sis tag yaty..jom join ;)

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan-jom-kenal-cik-tom.html

Shag said...

Happy Birthday, Atiqah!! :D

AMIN!

Miss Yaty said...

@telor: thanks bagi pihak dia...

gudluck telor..yaty dah borink praktikal ni... :(

Miss Yaty said...

@mar: hihih....taw takpe....tup2 kita sedare mare kot..hihii;p

Miss Yaty said...

@cekla: thanks ye :)

Miss Yaty said...

@adem: hihhii...thanks :)

Miss Yaty said...

@sis: okay sis...insyaAllah yaty join ;)

Miss Yaty said...

@shag: amiin..thanks shag :)

Matika said...

huhu..best kan bila ad kawan baik?

tiqah said...

lupe lak nk ckp..
thanks syng utk entry ni!!
sumpah aku ta sempt nk komen sbb bz gler. huhu.