Thursday, August 6, 2009

Orang Pokai nak Shopping

Assalamualaikum.

Bila aku nak citer pasal shopping je aku mulalah bersemangat sebab memang aku giler shopping tapi takde lah sampai melambak baju aku kasut aku bag aku kat rumah tu. (eh yeke?)

Aku ni memang giler shopping merangkap membazirkan duit. Duit PTPTN tu sebahagian besar memang untuk shoping. Pada adik-adik sekalian jangan ikut perangai akak yang kiut ni eh. Itu adalah satu pembaziran.

Tapi memang itu jugak aku buat bila dapat PTPTN. Gilo beno mu ni yaty eh. Aku paling kesian kat Mr Gugu la sebab nak melayan kerenah aku yang tah pape ni. Kesian awak ye sayangku. Pape pun thanks pada awak sebab sayang saya dan sanggup share PTPTN awak dengan saya. Kikiki

Tapi aku pelik nape aku tak penah terpikir nak beli gadget memahal macam sesetengah students. Ala lain orang lain citarasanya kan. Tak gitu. Yang sama kitorang perabis duit PTPTN jugak. Ish3.

The main point entry ni aku memang tengah pokai. Petang tadi orang PTPTN datang. Kiranya ni second time la aku berdating dengan orang PTPTN. Dulu masa Diploma aku penah dating jugak dengan dorang. Aku penah dating dua kali je dengan dorang, tapi terus berhutang sampai 30k++. Gilo tak gilo. Aku sendiri yang nak meminjamnya terpaksalah ganti balik nati.

Ok bai!


No comments: