Monday, August 31, 2009

Selamat Berpuasa Kawan-Kawan Ku | Friends

Assalamualaikum. 


Pada kawan-kawan diploma ku...
aku nak say sowey 4 everithing...
dah lame tak jumpe korang...
windu plak...
da tak dapat nak jadi mak tiri tuk korang dah...hihi
bulan pose tahun ni tak dapat nak berbuke same-same dah...
tak dapat nak makan ayam golek same-same dah..
tak dapat nak pegi bazar same-same dah...
tak dapat nak pegi phuket same-same dah...
tak dapat nak makan ikan 3 rasa same-same dah...
tak dapat nak makan tomyam same-same dah...
uhuk3:(
sedey..........


AKU WINDU KORANG!!!!!

2 comments:

ika said...

mak tiri!!!
rndu na berbuka ngn ko jugak.
br skali berbuka kt luar...
tu pon ngn miera. lpas ni tkde da la kot...
na berbuka ngn ko ngn nzlie... :(

Lola miss memories said...

dtg r sni ak blanje ko bbke pose...
wlu pon ak da xbduit tp tuk ko pe pn bleh....hihii;)
ko cm da xdpt na bbke ngn ak n nzli da....
:((((((