Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat pagi sume. saya rase sedikit geram plak setiap kali nk on9 ni. tenet bb ni mmg la sgt shengal. lembab gile bile nk on9. so, saya nak mitak maap sangat2 kat bloggers2 yg singgah kat blog saya ni. saya still tak dapat nak membalas kunjungan korg wat masa ni. bila internet bb ni okay skit saya akan membalas kunjungan korg yea. sowey sangat2 taw. bukan sengaja tak membalas kunjungan korg. geram gak sebab bila tyme saya nak guna je mesti bb ni jadi cam ni. hurm..da la nati bila da blik dungun saya maybe da tak leh nak on9 dan update blog cam bese. huk3..adoiii la..hurm. entry kali ni makin byk la plak saya membebel kan..hihi..

Yeay2..sok da raya da..akhirnya berakhir bulan Ramadhan dan bermula la bulan Syawal. sedikit sayu lam lubuk hati ni..sebabnya tak taw la kita sume still dapat berjumpa lagi bulan Ramadhan pada tahun depan atau tak. semoga kita masih di panjangkan usia tuk melakukan ibadah puasa di bulan Ramadhan pada tahun depan.amiiin..

Sempena menjelangnya Syawal ni..saya mohon maaf atas segala salah dan silap saya pada sesiapa yg mengenali diri saya ni. dan pada para bloggers yg penah usya blog saya ni jugak. kot2 saya penah post entry yg menyebabkan korg marah ataupun geram kat saya(de ke?) kalo ada saya mitak maaf banyak2..

Entry ni saya nak share satu lagu kat korg..maybe da de orang kenal penyanyi Maher Zain? sekarang ni Maher Zain semakin famous di kalangan student sekolah dan jugak student IPTA dan IPTS. lagu2 yg beliau sampaikan adalah lagu yg merupakan dakwah kepada kita sebagai umat Islam agar tak melupakan Allah yg maha Kuasa. saya nak promote lagu beliau yg bertajuk inshaAllah. lagu ni saya dengar masa saya menyertai motivasi dari FitrahPerkasa(kalo tak silap). kem motivasi ni yg bermula pada pukul 8 pagi sampai la 5 petang. sangat menarik dan paling penting tak mengantuk..hihi..nati kalo saya rajin dan de masa terlebih saya akan cite pe yg menarik sangat masa lam motivasi tu yea. okay la. saya nak sambung kemas umah plak. ada sikit lagi yg perlu kemas..tinggal nak buat kek batik dan kek coklat kukus je lagi. wink3. selamat menghayati lagu ni yea. :)




2 comments:

-telOrDibAsuh- said...

slamt hari raye mis yaty hehe..
kalau blh cari rendang telor heheeh

Miss Yaty said...

selamat hari raya gak telor..
xjumpe la rendang telor kt ganu ni...
hihi~~