Monday, October 18, 2010

Bila membuta di siang hari

fuhh! gila rasanya otak selepas di kejar oleh WAN MAIMUNAH merangkap menjadi hantu dalam tidur saya sebentr tadi.
tersangat seram!
siyez bergegar otak rasanya lepas main kejar-kejar walupun itu sebenarnya just mimpi!
apa korang gelak2. 
ni mimpi paling sadis dan thriller saya penah mimpi pada waktu tengahhari macam ni.
itu la ko yaty apa pasal baca FINANCIAL MARKET sambil baring atas katil yang empuk tu!
bukan mimpi tu je yang dapat masuk lam tidur saya yang lena tadi.
saya jugak ada mimpi saya dah masuk dewan peperiksaan!
gila lah!
ko tak habis study lagi la yaty ooiii!
memang mimpi ni betol2 mainan tidur.
yalah. cuba korang fikir ada ke patut saya mimpi masuk dalam dewan exam sambil peluk BANTAL BUCUK saya yang memang dah tak bersarung tu! gila otai plus tak malu lah!
isshh!  dah lah masuk dewan sambil FREE HAIR! yang tu paling dahsyat saya punya mimpi.
hahaha!


wahai mimpi nyah ko dari sini!!!


okaylah saya nak sambung financial market saya yang tertunggak tu.












p/s: esok dah nak balik dungun. ada satu adventurous menanti saya di sana!

No comments: