Monday, November 29, 2010

Salah Paham?

Hari ini dah genap 4 hari mak saya pergi Kay eLL. isk. Lamanya. Lambat lagi ke nak balik mok. Seha dah windu mok dan ika. Kejap-kejap mulut dia bunyi mok mok. Adudu. Susah nak bagi dia paham mak dia pegi mana. 


Saya pun nak buat ayat touching jugak. 


'Mok,tie dah windu mok ni. Kesian kat pok takde lauk nak makan sebab anak dara dia tak reti masak. isk.'


'Mok, esok tie tak tahu nak masak pe. Dah takde idea sebab tie memang tak reti masakkan. huk3.'


Okaylah. Mata dah memerah taip entry ni. 


Berbalik pasal tajuk entry. Saya rasa saya ada salah pahamlah dalam contest Ben ni yang latest ni. Saya tak tahu sama ada saya tak paham ataupun masalah saya silap paham. Saya rasa saya salah bagi infolah dalam contest Ben Ashaari tu. Entahlah. Tak tahu nak tanye sape. 


Pada blogger yang dah komen entry saya tadi Kak Sarah, Kak Ati dan Juan, sowey entry yang korang komen tadi saya masuk draft balik dan buat entry baru. Sebab nak dapatkan link tajuk baru.


Tak tahu kenapa adjust balik. Otak saya dah weng kot. 


Adikku yang kelapan ;) 


6 comments:

JuanYuan said...

haishh..xpandai masak??

mcmana nk kawen ni??

hurmm...

Ellen said...

opss..tak pandai masak ker dik..masak jer resepi telur..banyak benda boleh buat tu...tak tahu type resepi telur kat google..miahahahaha...

najihah sahami said...

yaty..mish lapor ni. ekeke..cpt masak!okey.hehe

Miss Yaty said...

juan: adeh.malu3..sedang belajar lagi.isk!

Miss Yaty said...

kak ellen: thanks! sayang kak ellen :)

Miss Yaty said...

mish: hahah..ekeke..okaih2..sedang cari menu telur nih.hii