Monday, November 15, 2010

Sentiasa di hati [Part 2]

nak tahu part 1 klik di [sini] 

lama kelamaan persahabatan saya antara kawan2 satu kos makin rapat. loghat saya pon da leh cover sikit2 dah. masa ni lah baru saya tahu rupanya ramai dari kawan kos saya ni ingatkan saya ni asal key el. ceewaah. saya orang ganu lah. lepas kuar loghat ganu baru lah dorang ni percaya yang saya orang ganu. ish2. muka saya ni tak de gaya orang ganu ke?



ini dak ganu :) 


 
ini kami berempat :) 



hurm..rakan rapat saya pada masa tu adalah kawan2 yg bersebalahan dengan bilik saya waktu tu. widat, tiqah, aja, dan aqin. saya suka sangat melepak kat bilik aqin.. sebab bilik aqin bilik paling ujung dan bilik dia waktu tu pelik sikit cara susun katil. tapi memudahkan kami nak melepak kat situ.hihi. macam2 kenangan kami waktu tu. kenaggan bangun sahur,bersahur sama2 dan berbuka la paling bes dan syahdu.



ini saya dan widat :) 

  
ini saya dan tiqah :)

   

ini saya dan dila :) 
  
tapi bila tiba waktu final, saya mula semakin rapat dengan tiqah, widat dan dila. siyezly sedar tak sedar je saya leh jadi rapat dengan mereka. maybe sebab masing2 jenis nak study kat library itu yang menyebabkan kami makin serasi. 


kami bertiga dalam tandas library.hihi :')


keakraban saya dengan tiqah plak di sebabkan kebaikan tiqah dan keluarga dia yang sanggup menumpangkan saya tidur kat umah dorang. owh ye tiqah ni anak RS kat uitm jengka. tiap kali de cuti panjang atau pun de cuti ari isnin memang coonfirm lah kawan2 saya yang lain akan balik umah dorang. cuti samapai 3 ari memang dorang suka sangat lah. kawan2 kos saya majoriti dak pahang dan key el jep. jadi memang dekatlah kalau dorang nak balik umah pun. 

tapi bagi saya amat menyusahkan. sebab bas jengka waktu tu bukanlah bas jengka liner cam sekarang. orang yang penah naik bas tu je paham apa perbezaan nya berada lam bas tu selama lbih dari 5 jam. kebiasaan nya saya akan tinggal sorang2 jep kat wing block saya. tapi lepas je tiqah tahu saya tinggal sorang2 dia terus ajak saya tumpang umah die.

siyezly malu sangat dan gile rasa nak nangis sebab ada orang prihatin kat saya waktu tu. bukannya tak penah kawan saya yang lain ajak pegi umah mereka tapi ayah saya dah pesan jangan merayap pegi umah orang lain.huhu. tapi yang hal tiqah ni excuse sebab umah tiqah dalam kawasan asrama saya je.

 

merekalah ex roomate saya yang terbaik! :) 

keluarga tiqah sangat baik. dorang layan saya macam saya keluarga mereka jugak. saya sayng sangat mereka dan sampaikan saya tak tahu macam mana nak balas jasa mereka tu. yang pasti saya sentiasa mendokan mereka sentiasa mendoakan yang terbaik untuk mereka sekeluarga.


ni lah mama dan abah tiqah :)
saya sayang mereka juga :D 












 p/s: entry ni byk pic sebab balas dendam da lama tak upload gambar.hihi~ 


4 comments:

tiqah said...

yes!! aku suke bnyk nyer name tqah dlm entry ni.. ;pp

Miss Yaty said...

ceh..haha...ak xnak r wat entry touchin psl ko..kang tak pasal2 banjir lak umah ak ni..hihi

Miss Yaty said...

ceh..haha...ak xnak r wat entry touchin psl ko..kang tak pasal2 banjir lak umah ak ni..hihi

CIK TOM said...

tqah touching tue...hehe..sweet!