Wednesday, December 8, 2010

CONTEST ERTI CINTA


Korang pernah dengar tak blog Akal VS Emosi? Mesti ada yang kenalkan? Kalau pada bloggers yang belum kenal lagi meh la kita kenal dengan blogger pojie @ turtie ni. [LINK]. Dia peramah je taw. Blog dia sangat menarik sebab entry dia kebanyakan nya pasal turtle yang sangat comel. Dia lukis sendiri je. Kebolehan dia bukan saje pada melukis tapi jugak buat video kisah Adam dan Ayu. Tajuk video tu ERTI CINTA. Tapi di versikan dalam kisah turtle. Menarikkan? Kalau korang cakap tak menarik sila hentak kepala kat dinding. hihi.

Kalau nak tengok dalam youtube klik SINI

Saya suka blog ni sebab kartun dia sebiji macam patung TILY saya. Nanti ada masa saya tunjuk.hihi. (De ke sape nak tengok ;p)
.
.
.
.
.
Soalan cepu emas yang incik pojie aka incik turtie bagi ialah berapa kali nama adam di sebut dalam setiap blog.

So jawapan saya : Ada 12 perkataan. :)
Lepas tu kena buat slogan pulak :

" Saya suka video ERTI CINTA kerana cerita ini menceritakan cinta dan anugerah. Banyak nasihat dan kata-kata hikmah yang saya dapat melalui video ni. Part 1 Sedih sebab adam tak dapat tackle ayu, Part 2 Gembira sebab adam dapat berkawan dengan ayu tapi sedih bila ayu mudah di tipu, Part 3 Sweet sebab adam berusaha nak pujuk ayu sebab asyik bersedih je, Part 4 Geram sebab ayu di perdaya lagi kesian adam, Part 4 Syahdu sebab adam sanggup nak jumpa keluarga ayu, Part 5 Sedih baru je sweet tetiba sedih pulak, Part 6 Cinta sejati terpancar kat ayu so sweet, Part 7 HAPPY ENDING! YEAY! Saya suka video ni :) "

Panjang plak slogan. adeh =.=' 

Takpe kan pojie?

Nak tag akat Mish Lollypurp :)


Tarikh tutup penyertaan:12hb Disember 2010,Ahad,11.59pm.


3 comments:

AVE said...

Pojie lalu sini tengok entri contest.TY sebab sudi join. ^,^V

Miss Yaty said...

welcome:)

harap2 yaty bertuah :)

Wardah alisya said...

alisya jalan2 dari contest..gud luck!