Wednesday, December 8, 2010

Friendship Award



Wah! Award lagi. Award kali sangat comel.hihi. FRIENDSHIP AWARD dari Zuhanis Mohamed. Memang menarikkan. Saya rasa semua kawan maya saya layak dapat blog macam ni jugak. :)


Macam biasa award ni pun ada soalan cepu emas. 

Pendapat anda tentang Blog yang mengeTAG anda ?


Saya di tag oleh Zuhanis. Thanks Zuhanis. Pendapat saya pada blog Zuhanis. Hurm. Saya suka blog Zuhanis sebab simple. Macam biasa jugak saya paling suka header. hihi. Header dia menarik dan comel. Entry dia memang banyak personal tapi bagi saya sangat menarik. Saya suka background blog dia sebab design polka dot dan colourful. Memang ciri-ciri kegemaran saya.hihi.


Next kena tag pulak :



Saya nak tag kat semua follower blog saya ni. SALAM PERKENALAN dan sowey kalau saya tak sempat nak jenguk korang semua buat masa ni :)

2 comments:

Syat0za Zai said...

tahniah dapat award ^__^ smoga eratkan lagi friendship tu :)

Miss Yaty said...

@syatoza: thanks. awak pun amiklah award ni..
salam perkenalan :)