Friday, December 17, 2010

Hero Putera Katak


Mesti ramai yang layan drama ni kat TV3 kan. Nama tajuk pun dah menarik gila. Tengok Nora Danish yang comey gediks-gediks tu pulak berlakon. Memang makin saya nak tengoklah. Sebab saya memang minat gila dekat Nora Danish.

Hari tu tengok kat Wanita Hari Ini ada promote drama ni. Dia ajak 2 orang pelakon dia Norseha dengan sape tah pelakon lelaki yang pegang watak bodyguard Zizan Nin tu. huhu

Mula-mula ingatkan guna katak kecik je. Rupanya guna katak besar gila dalam penggambaran ni. Geli sangat-sangat. Tabiklah kak Nora Danish sebab dia orang terawal yang berani pegang katak besar tu. Hebatlah. Kalau saya memang tak beranilah. Geli! Geli! Geli! Awwww.

Geramnya tengok Nora Danish dalam drama ni. Sebab penampilan Nora Danish lain dari yang lain. Sebab rambut dia di warnakan kuning. Nampak sangat sweet. Eh saya bukan nak menggalakkan orang warnakan rambut eh. Dosa tahu warna rambut.

Tapi. Tapi Nora Danish memang Nampak sangat Sophisticated dengan penampilan macam tu. I like her so much!

Tak sabar nak tengok Putera Katak malam ni. :D


6 comments:

Shag said...

Cerita kalau perasan, over sangat lakonan. Hmph~ Smp Shag dah malas nak tengok selagi katak tu tak transform :P

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

kembatolo™ said...

gambar katak tu takde ke? gua teringin nak tengok.. haha

Miss Yaty said...

@shag: perasan gak..hihi...cite ni memang mengarut..tapi sebab nora danish yaty tak kesah..hik3

Miss Yaty said...

@ardilla: i will.thanks :)

Miss Yaty said...

@kembatolo: kalau teringin kena tgk cite ni kat tv la...hiiii ;p