Monday, January 17, 2011

Minda Keliru Apabila Otak Kosong

Hari ni apa yang Miss Yaty buat kat pejabat semuanya macam serba tak kena. Miss Yaty asyik termenung dan berkhayal. Tapi Miss Yaty sendiri tak tahu apa yang Miss Yaty menungkan.

Dalam minda terasa kosong dan sepi. Otak Miss Yaty tetiba terasa sunyi. Miss Yaty tak tahu kenapa Miss Yaty jadi macam ni. Perasaan untuk membuat entry terbaru bagaikan di terapung di awan.

Miss Yaty masih mencari kenapa dan mengapa Miss Yaty jadi macam ni. Adakah Miss Yaty menunjukkan tanda-tanda untuk menjadi orang hilang waras?

Minta-minta di jauhkan. Ya Allah, Kau berikanlah petunjuk pada hambaMu ini Ya Allah.

6 comments:

iwan_dextrous said...

mungkin penat kot...bwk2 berehat tenangkan diri

Unknown said...

carik peneman hidup

Puan Besar Shag Yahaya said...

Yaty~ Haip. Mintak di jauhkan dari kita semua. AMIN!

Shag pun selalu macam tu. 1st time Shag perasan Shag suka berkhayal di liar jangkaan bila cikgu Geo *form 3* mengadu kat Mama Shag kadang2 'hilang' dalam kelas. Bila pikir balik, Shag tak ada pulak termenung pasal masa depan apa semua. Mmg kadang2 otak kita boleh lost dengan dunia. Melayang entah ke mana smpkan tuan empunya pun tak sedar. Otak kosong. Dan Shag selalu je alami benda tu sejak form 3 smp arini. Makin tua makin kerap berlaku. Selalu hilang fokus bila dalam kereta. Adoi~ Mata tak berkedip tu.

Haip~ panjang gila komen Shag. Mudah mudahan esok Yaty boleh kembali bekerja spt biasa :D

ijatnuar87 said...

salah tu...minda keliru apabila perut kosong..lapor kot, hehehe

-telOrDibAsuh- said...

hehehe.nti telor dpt gaji telor blnje yer hahahahaa

JuanYuan said...

teringat dekat en guru kot..haha