Monday, March 21, 2011

Mentor Musim Ke 5 Memang Meletop!

Assalamualaikum dan salam sayang.

Malam semalam korang tengok mentor tak? Mesti ramai yang tengok kan. Miss Yaty memang teruja sangat layan mentor kali ni sebabnya Miss Yaty dapat ikuti setiap episod rancangan mentor musim ke 5 ni.

Mentor musim sebelumnya Miss Yaty tak dapat nak ikuti sebab ngah belajar kan. Miss Yaty fokus belajar taw ingat Miss Yaty ni kaki main-main ke??

Hahah. Tipu je. Padahal sebab kat asrama tak de tv kalau de pun tv tu kat bilik tv lah tapi malas nak menapak ke bilik tv semata-mata nak layan mentor. 

Tapi mentor musim ke 5 ni Miss Yaty tak lepaskan peluang tuk sokong rancangan mentor ni. Sebenarnya lagi eksaited sebab Noh Hujan jadi mentor jugak. Hihihi. I like Noh Hujan.

Tapi Miss Yaty kecewa sikit sebab Ayish kurang menyengat minggu lepas. Miss Yaty tak terpegun pun bila Ayish nyanyi. Miss Yaty lagi suka bile protege Sharifah Aini yang nyanyi. Memang kasi letopplah malam ahad minggu lepas. Tapi takpe Miss Yaty tahu Noh saje je taknak tunjuk lagi bakat Ayish yang terpendam tu.

Malam tadi nyanyian kategori B memang best. Miss Yaty memang kagum tol tengok persembahan Salmah protege Erra Fazira sebab beliau memang hebat. Vokal beliau memang hebat. Datuk Ramli MS pun tak kritik lebih. Memang padanlah Salmah dapat 80 markah malam semalam kan.

Pape pun tahniah pada yang dapat markah tinggi tapi yang dapat markah rendah jangan putus asa.

Kalah sekarang bukan bermakna kita kalah untuk selamanya. :)

Mentor Terbaik!

gambar mentor musim ke 5
Protege Menyengat!


11 comments:

Matika said...

selamat malam akak..
time untuk tidow..huhu
mamat pun suka noh hujan..huhu

Taufiq Wr said...

niat hati nk tengok dari haritu lagi..tapi x tertekan tekan jugak butang on tv tu..padahal depan mata je..hahahaha..miss yaty skrg blaja lg eyh?ke dah keje?

Matika said...

tak silap mamat ada button untuk akak install..
bila ad problem akak boleh gunakan..
lagi satu tips..
baik akak buat backup blog akak..
mamat ada buat..
akak gunakan wordpress...
akak uploud semua file blog akak ke wordpress..lepas tu save dalam komputer akak..

ni email mamat:matika_love13@yahoo.com

mamat hari2 akan bukak email..hehe

Tok Esah said...

tok suke suara salma!! besh wooo

Woofer Storm said...

Tak layan sgt mentor,layan blog n cik tom sudala.heheee
Ada org kata kita angau ngan ciktom..spa ea???
*,maaf,komen tak bnyk..gna hp smbil tggu flght kat airport...jgn nkl2,coool bsma cik tom.ahahaaaaaa

DeCrewz said...

X sempat nak jenguk lagi.. Bz ngan kje..hu3

bunga said...

hee..bunga pom xdapat tengok..malam tu ada kelas..sob..sob..hehehhe..

tapi bunga xde aura pada semua protege..xtau nape..hehe..tapi tetap suka mentor sbb lain dari lain..

JIJI YU said...

layan jgk ek

sarah-najwan said...

tgk masa odisyen..hehe
pastu byk tgk gazet ajo..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Noh sejak bertunang nampak kacak! Awww :P

Pijahh' de-Arr said...

aiman sgt tinggi~