Friday, November 26, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !



Alhamdulillah. incik ben buat segmen baru lagi. rasanya saya memang dah terlambat nak join segmen ni. tapi takpe lah sekadar nak bagi tahu kat blogger-blogger saya suka blog awak la!

saya harap kali ini saya tak salah buat contest sendiri lagi macam contest ben yang Cerita Kreatif: Blogger Kering Idea.

almaklumlah tak pernah lagi join contest ben. tup tup terbuat contest sendiri. hihi. kalau korang nak join saya suka blog awak la! boleh klik SINI.

okay saya nak pilih 5 blog yang bagi saya mereka sangat hebat dan blog mereka menarik.

Saya suka sangat blog cik tom sebab bahasa yang cik tom sampaikan mudah saya paham. tutorial yang dia sediakan pun ringkas dan bersahaja. blog cik tom banyak info menarik. pelbagai jenis info yang dia share kat blog dia dan pelbagai idea dalam otak dia ada untuk update entry. bravo cik tom!

Saya suka blog LM sebab blog LM pink macam saya. eh bukan sebab blog dia pun jenis mudah nak loading. tak payah tunggu lama-lama. jadi mudah saya nak lepak baca entry kat situ walupun saya tak tinggal jejak dan komen. blog LM ni memang menarik minat saya  masa mula-mula lepak kat blog dia dulu. entry dia pun simple-simple dan dia sekarang makin rajin update entry.

saya suka blog padin sebab dia bila masuk blog dia saya rasa damai dan tenang. aik! pelikkan. entry yang dia sampaikan pun bernas sebab kebanyakan entry dia berunsurkan pendapat. well sharing is caringkan. jadi saya like this blog.

Saya suka usha blog ni dari dulu lagi tapi sebab dulu tak reti dan tak pandai nak nak komen dan tak tahu kena tinggal jejak jadi saya folo diam-diam je. tapi sekarang bila dah boleh online lama-lama saya suka jenguk blog dia. saya tertarik dengan nama blog dia. susah saya nak sebut tapi saya ingat huruf cheqppjoy. entry fy pun saya suka baca sebab menarik dan bahasa dia guna simple.

Baru lagi kenal blogger ni. tapi saya suka cara penulisan dia dan apa yang yang dia share kat blog dia pun menarik. nak tunggu entry sambungan cerita suatu kenangan dari dia. ahakz.

SAYA MENGETAHUI SEGMEN INI DARI BLOG JUANYUAN DAN MAMAT. THANKS YE KORANG. 

Blog mamat ni blog luahan hati. korang boleh lah jenguk blog dia ni. blog yang simple dan dia banyak share sajak dan kata-kata jiwang gitu. hihi. [link].


15 comments:

Muhammad said...

thanz yup...sbb dh tag saya..hihi

JuanYuan said...

thanks2..xlayak pon sbenarnyer..hehe

tapi,thanks sgt2 k..:))

Padin said...

hee.. tenkiu yaty...xsangka penulisan skema pon di terima dl blogging, hee

Miss Yaty said...

mamat: welcome..hihi :)

Miss Yaty said...

juan: welcome..hihi..dah tersuka blog juan nak wat cm ne..hii :)

Miss Yaty said...

padin: hahaha...welocme..padin terasa ke?huhu..skema tapi hot gitu..memang blog padin skema tapi yaty suka sebab yaty pun skema..haha :)

Muhammad said...

best laaa singgh sini...

JuanYuan said...

tahniah sbb terpilih :)

shahazrin said...

salam..polo dari blog ben..

Miss Yaty said...

mamat: hihi..kalau best singgahlaj selalu :)

Miss Yaty said...

juan: hihi..thanks..tahniah untuk juan jugak ;)

Miss Yaty said...

Shahazrin: wah! salam perkenalan ye :)

Ati Masrif said...

salam kenal.

kak ati pun dari blog BA

Anonymous said...

wah
tahniah2 kpd bloggers di atas!

wannurfazrini said...

terjah dr blog ben !