Saturday, December 25, 2010

Contest Gambar Paling Chill | Contest


Contest ni dari blog Ini Blog Hutan Kabut. Contest ni dah lama dah berjalan. Dah lama jugak saya berniat nak join tapi tak join jugak. Akhirnya saya berjaya join sebab saya rasa tak rugi join kan. Lagipun tarikh tutup contest ni 31 December 2010. Tinggal 6 hari je lagi kan. So korang yang berminat tak yah tunggu orang tag korang terus join je macam saya ni. Takde orang tag pun tapi saya join jugak. (Betul ke takde orang tag aku ni?)

Saya nak tag:


Jom tengok gambar saya dan adik beradik yang paling Chill! 


Kami Adik Beradik Havoc! korang?


P/s: Kalau nak join klik je banner kat atas tu ataupun kat sidebar :)

6 comments:

idAti mALek said...

hallouu2..
thanks 4 joining my contest.
anda mmg chill-lahhh!!!!

folo u :P

Matika said...

good luck....akak rajin join....insyallah akak menang punya..

Miss Yaty said...

@idati: thanks dear..hope yaty berpeluan nak menang ;)

Miss Yaty said...

@mamat: akak memang rajin join tapi sampai sekarang belum ada rezeki nak menang..hihi ;)

tapi takpe akak dapat kenal ramai blogger baru macam mamat :)

Nur SyafiQaH ZulkiflY said...

eheh,, tenkiu banyak! sayang akak! eheh

Miss Yaty said...

@ika: welcome dear :)