Thursday, January 6, 2011

Keyword Terbaru Tahun 2011 Berjaya Di Temui dan Star Rating


Keyword terbaru hari ini. Alhamdulillah. Ada jugak masuk dalam google. Mizz Nina memang makin femes sekarang sebab tu ramai search nama Mizz Nina kan. Miss Yaty share entry Percintaan Penyanyi Noh Hujan Yang Macho dan Mizz Nina yang cun. 

Yang pasal pemain bola macam biasa isu Kejohanan Piala AFF Suzuki 2010 tak kan luput di ingatan rakyat Malaysia. Kemenangan yang amat membanggakan ini memang sepatutnya di beri pujian dan di beri penghargaan pada mereka yang terlibat dalam kejohanan bola sepak ni. Gol keeper Harimau Malaya Khairul Fahmi memang salah seorang yang terkena tempias aura yang hebat. Baru-baru ini Kerajaan Kelantan telah memberi sebuah penghargaan untuk Khairul Fahmi sekeluarga bagi mengenang Jasa Khairul Fahmi iaitu Sebuah Rumah. Bukan itu sahaja pemain bola sepak Harimau Malaya yang lain juga telah mendapat penghargaan dari Kerajaan negeri masing-masing. Tahniah pada mereka yang telah berjasa pada negara kita.

Isu BAM pulak masih tak selesai lagi. Misbun Sidek masih menyepi tanpa khabar. Di harap isu ni cepatlah selesai. Sebab takut memberi impak besar pada sukan badminton kelak. Perletakan jawatan secara mengejut dari Misbun Sidek memang memberi impak pada Lee Chong Wei untuk beraksi dalam kejohanan Badminton akan datang. Lee Chong Wei merasa sangat terhutang budi dengan Misbun Sidek sampaikan Lee Chong Wei susah hati memikirkan masalah Misbun Sidek. Miss Yaty share entry Misbun Sidek Letak Jawatan, Lee Chong Wei Terhutang Budi.


Miss Yaty terkejut sangat bila tengok star rating iklan Nuffnabg blog Miss Yaty naik mendadak. Minggu lepas star rating Miss Yaty just ada 3 je untuk setiap tempat iklan. Tapi minggu ni alhamdulillah. Star rating iklan Miss Yaty makin naik. Terima kasih pada mereka yang sentiasa klik iklan Miss Yaty. 

Miss Yaty tak tahu nak balas budi korang macam mana tapi setiap kali Miss Yaty blogwalking dan jumpa Iklan Miss Yaty sentiasa klik iklan tu. Miss Yaty tak tipu. Versi jujur ni. Miss Yaty sayang korang ketat-ketat. Miss Yaty akan sentiasa akan share info untuk korang ye pembaca tegar. Thanks sangat-sangat.



8 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Pergh~ Yaty nak tahu? *nak ngadu kejap* Benda ni sedih. Lawak pun ada rasa nya. Semalam ke kelmarin Shag cek Nuff. Tengok2 ada ME. Shag tak tahu pun dapat BE. Sbb tak pernah nampak iklan tetap kat belog tu. Yg sedihnya, BE tu dapat 13 sen je. LOL~ Bapa jam je dia tayang tu? Haip!

Nak jujur kejap. Shag tak selalu kelik iklan sbb 'asyik' baca entri :P

TunTeja said...

minyak masak image tu pun ade wooo..mesti time orang nak buat entri pasal minyak search pic minyak.HAHAHA

Ellen said...

Wah..tahniah dik..akak belum dpat cam tu la..semuanya masih 3 saja..hehe

Raji and Yeen said...

nih mmg ikut perkembangan berita2 semasa nih
bgus2 ;D
no wonder mcm2 info dorg search kt sni
hohohoh

Unknown said...

tahniah yaty..mantapp!!

mizayusof said...

wow! tahniah yaty :)
blog yaty melekat dengan keyword. tahniah juga stars meningkat :)

fiezah91 said...

haha..banyak bintang2 di blog ni.. tahniah.. hehe

Muhammad said...

wahh tahniah akak...
star dh bertmbah..
huhu...ada klik mamat punya x??haha