Monday, March 7, 2011

Cermin Mata Ku Patah!

Assalamualaikum dan salam sayang. Miss Yaty dalam kesedihan sekarang. Sebab cermin mata Miss Yaty patah. Bayangkan kalau si rabun tak pakai spek memang sukar dan terbataslah sikit bila Miss Yaty nak buat kerja. Tengah hari tadi sempatlah buat spek baru tapi esok baru spek tu siap. 

Sangat takde mood sekarang sebab baru rancang nak beli handphone baru. So sekarang terpaksalah cancel beli handphone sebab duit dah tak cukup. Tapi kalau de rezeki menang CONTEST AKU KAYA by Bobiestory memang Miss Yaty bersyukur sangat-sangat.

Yelah rezeki lah katakan. Tapi tu pun kalau ada rezeki untuk menang lah kan. 

Miss Yaty beli spek simple dimple je. Tak berani memilih sangat walaupun banyak berkenan yang mahal-mahal je. High taste lah katekan. Hahah. Tapi tadi terpaksa tahan nafsu membazir tu. Pilih yang murah dan yang terbaik dari yang biasa-biasa je. Hihii.

Spek yang rosak ni padahal baru masuk 2 tahun Miss Yaty guna. Memang Miss Yaty ni lasak sikit guna pape barang pun. Benda tahan lama pun jadi cepat rosak kalau Miss Yaty yang guna. =,="

Nasib awaklah Mr Gugu sebab pilih Miss Yaty jadi teman hidup awak. :P

Ni lah spek Miss Yaty pilih tadi. Lawa tak?hihi~
P/s: Pada yang baca entry Miss Yaty | Alexa Rank Makin Meningkat!!! dan bertanya apa tu ALEXA RANK, korang boleh terjah entry Cik Tom | Apa itu Alexa Rank Dan Kategorinya. Cik Tom ada terangkan secara ringkas pasal ALEXA RANK.

14 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Bulatnya spek Yaty sayam! Shag tgh cari bingkai murah kat booth2 shades je. Dah jumpa baru nak buat lens. Haha ;D

najihah sahami said...

haha..camane la boleh cuaii ni..ish..yaty2..susah kan jadi rabun. tp tetap bersyukur sebab still boleh melihat...

sarah-najwan said...

olo..xpe..dpt spek baru..
spek ni mmg rega bole tahan gak..hehe..

kita geng rabun ni..nk pkai spek itam pom kene berkira2 sb mesti ade power gak..huhu

d_LA said...

dla suke tkr spek...ckp setahun gtl je nk wat spek baru walaupun dla jrg pakai..nk pkai contact lens, takut lak..tp nk wat spek mmglah mhl nak2 kalo power byk kan..aigoo

Farhan Zulhusmi said...

miss yaty...yg patah tu biarkan terus patah...hehehe......
xpelah..xde rezeki...
insyaallah..akan ada..amin.......

niesz said...

hehehe..xpe, ade alasan ley beli cermin mata baru..

CIK TOM said...

sis...spek dah patah??huhuhu,...dah tue pok marah x??

nanti balik nak tgk spek baru!!

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..macam mana la boleh patah tu..anyway, good luck with ur new spek..wish camni ade jugak ke? hahaha..

entri terbaru : Cara Pasang Widget Recent Comment

JIJI YU said...

seletip je la..

Mat Ganu said...

Sabar deh, dh tak de rezeki kot..hehehe

bunga said...

bunga leh bayangkan betapa seksa lau rabun xpakai cermin mata..hehe..

bunga yang agak rabun ni pom letih bila belajar ..haha..tapi maals nak pakai cermin mata..

Iris Asli said...

wah wah.. dah trend sekarang ek cermin mata kanta bulat theehe. comel!

hi yaty! =)

sissyira said...

salam

kalau spek patah mmg nak nangiis je rasa..huhu

Matika said...

hehe....jgan sedih...nnti mr gugu beli kan baru... =)