Tuesday, May 10, 2011

Lirik Kurnia Duet Noh Hujan Dan Mizz Nina

Salam sayang semua. Korang suka tak lagu Kurnia? Miss Yaty suka sangat lagu ni sebab suara lunak Mizz Nina sangat best dan kena dengan lagu ni. Suara Noh pulak lain dari yang lain. Bagi Miss Yaty lah tak tahu lah bagi pendapat korang lain. Hihiii.

Siyez tak sabar nak tengok Noh Hujan dan Mizz Nina kahwin. Mereka nampak sangat secocok walaupun berbeza umur. Harap-harap Mizz Nina dapat berubah lepas kahwin macam Noh Hujan pernah cakap dia taknak Mizz Nina seksi lagi lepas kahwin.

Sama-samalah kita doakan Mizz Nina lembut hati ikut suruhan bakal suami dia nanti.

Miss Yaty ingat kan Noh Hujan dan Mizz Nina dah bercinta masa dorang menyanyi lagu Kurnia ni rupanya tak. Mereka bercinta lepas berduet lagu Kurnia ni. Sweetnye.
  

Lirik : Kurnia

Dengarkanlah lagu dulu

Tinggalkanmu itu menunggu
Jangan biarkan hati
Dikunci oleh rasa benci

Resah yang tiada henti

Bila kau melangkah pergi
Apakah yang harus ku lakukan
‘Tuk merubah hatimu


Chorus
Gambar Noh Hujan dan Mizz Nina


Kurnia bagaikan khayalan

Takkan ku lepas walaupun apa yang mendatang

Kurnia bagaikan khayalan

Ku takkan lepas walau hanya khayalan

Senyumanmu igauanku

Tiada yang setandingmu
Suara yang bermain
Memanggil-manggil namaku

Resah yang tiada henti

Bila kau melangkah pergi
Apakah yang harus ku lakukan
Untuk merubah hatimu


Ulang Chorus

Pintaku cuma jangan pergi

Tak bisa berasingan jauh oh darimu

Bilakah oh nanti akan pergi

Berlari biarkan pergi
Buat selamanya biar kita berdua disinari
Oh mentari oh mentari


Ulang Chorus




8 comments:

JIJI YU said...

mueheh..tarok le lagu sekali

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

moga2 jodoh diorang kekal hingga ke akhir hayat....

zaradgreat said...

ooo. noh cakap tak nak mizz nina seksi lagi ke? wah. baguih la gitu.

wedding dia mesti grand. ada 3 majlis resepsi tuh. peh. dasat2.

diana said...

tak pernah dengar lagu ni..
kurang dengar radio..
hheheh

Ati Masrif said...

salam yaty cayang,

kak ati suka mizz nina tu tapi
mcm tak berapa suka dgn noh tu
couple dgn dia ..

tapi bila tgk mentor hari tu..
eh ..ok gak mamat ni..hehe

Farhan Zulhusmi said...

miss yaty....
sedap ke lagu tu??
xpernah dgr...
insyaALLAH....
mungkin itu yang terbaik untuknya..amin....

bunga said...

bunga pun suka lagu ni...

semoga mereka cepat2 kawin..

najihah sahami said...

hehe.xpenah dengar lagu ni yunk..:(

nanti nk try download la..hehe