Monday, July 16, 2012

Giveaway Kedua dari Blog ciktom[dot]com

Assalamualaikum. 



Dah lama rasanya Miss Yaty tak join contest dan GA. Hari ni terasa nak join GA yang Cik Tom anjurkan. Dah kakak sendiri anjurkan jadi Miss Yaty support la sementara memang hari ni ada masa terluang. Nak anjurkan GA atau contest sendiri tak berani sebab kekangan masa yang terhad. (Alasan jek!) :P 

GA ni di buat bersempena ulang tahun ke 2 blog ciktom[dot]com. Waaaaaahh!!! Sila beri tepukan paling gemuruh untuk Cik Tom. Bagi blogger-blogger atau readers yang masih belum kenal atau baru kenal Cik Tom mesti korang tak tahu macam mana detik awal Cik Tom bertatih di alam maya ni. Seriously Miss Yaty kagum dengan semangat dan kesungguhan Cik Tom untuk memeriahkan blog beliau yang dulu di kutuk dan di kritik oleh sesetengah blogger. Tapi bagi Cik Tom semua tu adalah satu semangat untuk beliau improvekan lagi blog beliau. 

Miss Yaty memang tahu flow dari awal Cik Tom bersama blogspot sehinggalah sekarang menggunakan domain sendiri. Betapa bersungguhnya Cik Tom belajar SEO dan coding untuk memperbaharui blog beliau. Walau sesibuk mana pun beliau, beliau tetap mencari masa untuk menaip entry dan juga membalas komen pengomen blog beliau. 

Detik awal Miss Yaty kenal blog Cik Tom di awal entry Cik Tom sampailah sekarang. Walau pun Miss Yaty tak sempat nak catch up setiap entry Cik Tom tapi bila ada masa terluang memang Miss Yaty akan menyinggah di blog Cik Tom untuk lihat perkembangan beliau. Itulah detik perkenalan Miss Yaty dengan blog Cik Tom. (Aci ke ni, tak aci pun nak kira aci jugak! hihi)


 Klik Untuk Menderma 
Miss Yaty paling suka artikel mengenai Cek Nuffnang pertama untuk Sophisticated Girl Blog sebab blog Miss Yaty berjaya dapat income dari Nuffnang. Setelah 4 bulan serius dalam berblog Miss Yaty berjaya jugak dapat income dari Nuffnang. Walau pun hanya dapat cash out sebanyak RM73.58 tapi Miss Yaty bersyukur sangat sangat. Thanks for Nuffnang sebab tak kedekut bagi income kat blog pink coklat ni. Terima kasih yo! Miss Yaty tak sempat nak update lagi entry untuk Cek Nuffnang yang kedua. InsyaAllah. Ada masa Miss Yaty share la. Tapi rasanya lebih elok Miss Yaty share cek Nuffnang yang ke tiga yang lebih masyukkkk! :) Entry coming soon ok! 

GA ni akan di tutup pada 31 Ogos 2012 tapi kemungkinan tutup awal mengikut budi bicara Cik Tom. So pada yang nak join, joinlah cepat-cepat jangan tanguh ye. 

Kalau nak join, silalah tengok Syarat-Syarat di blog Ciktom[dot]com ye. Miss Yaty hanya nak share hadiah yang akan di beri pada pemenang GA ni je.


Senarai hadiahnya ialah;
1. Post entri paling menarik dan kreatif- RM20 x 1 peserta
2. Cabutan pertama- RM20 x 1 peserta
3. Cabutan kedua, ketiga- RM10 x 2 peserta
4. Cabutan keempat- shawl + 1 brooch handmade x 1 peserta
5. Cabutan kelima, keenam- 2 brooch handmade x 2 peserta

Ok .Terima kasih dan semoga berjaya!!!

Artikel ini penyertaan bagi giveaway Cik Tom ditaja oleh JebengOtaiPapa MifzAmnaKak MahhDania EryatiOnlajer, NazriHatiputeraEielaRina AvailAkhiyyHafizulPuanbee dan KeretaHitam.”

16 comments:

Qashmere said...

Hye Yati..

Salam Perkenalan..

Awak pon join GA Cik Tom? Good luck yer!

Take Care

nursuriani said...

done jenguk dan follow
jemput ke blog saya
:) dr contest yang sama :)

http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/2012/07/giveaways-kedua-cik-tom-jommm-joinnnnn.html

nursuriani said...

good luck jgk :)

rAIHan said...

selamat bersegmen..:)

Miss Yaty said...

@Mummy Akmar: hye mummy. thanks and good luck too :)

Miss Yaty said...

@Sue PeLik : thanks sue. good luck :)

Miss Yaty said...

@ rAIHan : thanks raihan :)

Shiqin Sunshine said...

hai yaty =)) sy dtg dr contest yg same...hehe gudluck ye =))

CIK TOM said...

tq join GA cik tom.. sila update senarai link penaja di akhir entry...dah update inform kat;http://www.ciktom.com/senarai-peserta-giveaways-kedua-dari-blog-cik-tom/

Miss Yaty said...

@Norashiqin Kamaruzaman : goodluck tuk awk jgk :)

Miss Yaty said...

@CIK TOM : ok cik tom. thanks :)

Unknown said...

ranai yang join ga ni..
mintak2 semua kalah..akak je yang menang..
muahahahah

Dikbee said...

Singgah cni + follow... good luck ye
sy pun join juga..
Giveaways Kedua Blog Cik Tom

Miss Yaty said...

@diana : haha. good luck akak :p

Miss Yaty said...

@Dikbi Kamaruddin : thanks for follow. goodluck :)

kak gojes said...

gud luck ..

klu sudi jemput join GA dan menangi cash rm350

http://eryati.blogspot.com/2012/08/giveaway-rm350-cash-prizesjom-join.html